Teemamatkat

Aktiiviloma Portugalissa

Lähde voimaantumaan Portugalin auringonsäteissä. Sesimbra sijaitsee 55 minuutin ajomatkan päässä Lissabonin lentokentältä, Serra da Arrábida vuoren juurella. Sesimbra on tyypillinen kalastajakylä, ympärillä kirkas meri, Serra da Arrábidan luonnonpuisto rosoisine kallioineen, ihanat kalaravintolat. Paikka on loistava aktiivien ihmisen lomanviettoon. Tämä matka on suunniteltu kaiken kuntoisille liikkujille, jotka haluavat harrastaa, nauttia ja voida hyvin.

Alla matkaohjelma ehdotuksemme, jota voidaan muokata ryhmänne toiveiden mukaan.

Pyydä tarjous

Matkaohjelma

Päivä 1 | Tulopäivä
Aikainen herätys ja aamuvarhain lähtö kohti Lissabonia, josta kuljetus hotellille Sesimbraan (noin 55 minuutin ajomatka Lissabonin lentokentältä). Hengähdämme hotelliin päästyämme, tutustumme majoituspaikkaan ja nautimme maittavan aamupalan. Varhaisen tulopäivän osalta voimme hengähtää allasalueella rentouttavan musiikin tahdissa, jonka jälkeen voimme itsenäisesti suunnata lounaalle tutustuen Sesimbran mielenkiintoiseen kalastajakylään. Nautimme yhdessä illallisen ja käymme läpi seuraavien päivien ohjelman hyvinvointia käsittelevien tehtävien virittelemänä, sekä huomioimme mukaan toiveet matkalla järjestettävien liikuntatuokioiden osalta.

Päivä 2 | Lähtötilanteen kartoitus
Aamu alkaa ohjatusti itsemme herättelyllä allasalueella. Aamiaisen jälkeen on mahdollista saada vinkkejä omaan ruokapäiväkirjaan (halutessasi voit tuoda mukanasi ennen matkalle lähtöä pitämää 5 päivän ruokapäiväkirjaa, jonka analysoimme matkalla) ja sen pohjalta pysähtyä ”Minkälainen on terveellinen ruokavalio sinulle?” -kysymyksen äärelle tai vaihtoehtoisesti on mahdollisuus kartoittaa oman lähtötilanne kuntoilun osalta ja pohtia samalla myös kuntoiluun liittyviä tavoitteita. Aamupäivä jatkuu Zumban pyörteissä, ja myös muut toiveet huomioidaan liikuntatuokion osalta. Lounaspaikan voimme valita omatoimisesti tai toteuttaa yhdessä lounastaen kylällä. Iltapäivällä on mahdollisuus kuulla tarkemmin hyvän elämän rakennusaineista sekä ruokavalion koostamisesta ja kuntoilun kohdentamisesta arjessa. Yhteinen illallinen nautitaan hotellilla.

Päivä 3 | Melontaretki
Aamupäivällä herättelemme itsemme allasalueella, ja aamiaisen jälkeen lähdemme melontaretkelle, jossa pääsemme harmoniaan luonnon kanssa tutustuen hiljaisiin eri rannikon poukamiin. Retki kulkee pitkin Sesimbran rannikkoa osin Arrábidan luonnonpuistoalueella. Lounas. Iltapäivän ohjelmaan on varattu aikaa itsenäiselle kierrokselle kylän rantamaisemissa tai vaihtoehtoisesti voimme järjestää yhteisen kuntotreenin rantahietikolla tai zumban pyörteissä. Nautimme yhteisen illallisen.

Päivä 4 | Vapaata olemista ja rentoa oleskelua
Aamuinen herättelyn toteutamme jälleen allasalueella. Aamupalalle voi suunnata kaikessa rauhassa, eikä ole minnekään kiire. Päivän voi ottaa hyvin rentoutumisen ja levon kannalta tai yhdessä voimme kehitellä myös muuta mukavaa. Hotellilla voi nauttia Spa-osaston turkkilaisesta saunasta ja mahdollisuus on myös spa-hoitoihin mm. kuumakivihierontaan, tai vaihtoehtoisesti voi lähteä kiertelemään kylälle. Illan suussa kuljetus tulee noutamaan meidät hotellilta ja lähdemme kohti Lissabonin lentokenttää. Paluulento Helsinkiin illalla.

Sulje

Tilaa Kon-Tikin uutiskirje

Tilaa Kontikin uutiskirje ja saat ensimmäisenä tiedon matkatarjouksia ja tulevista ryhmämatkoista.